To δέντρο της Ειρήνης εμπνευσμένο απο το eTwinning έργο μας eTreeHuggers.
Τι είδε ο Άδωνις,το αρχαίο δέντρο στην Πίνδο στον πόλεμο με τους Ιταλούς τον Οκτώβριο του ΄40;Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019
eTwinning:"eTree Hungers"
Το καινουριο μας έργο eTwinning "eTreeHungers" έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών για την προστασία των δέντρων και κυρίως των αρχαίων δέντρων.Πρωταγωνιστής μας ο Άδωνις, ένα αρχαίο δέντρο που βρίσκεται στην οροσειρά της Πίνδου και λίγοι ξέρουν την ακριβή του τοποθεσία.
Ο πρώτος μας περίπατος αφορούσε το κοντινό παρκάκι απέναντι από το σχολείο.Στόχος να παρατηρήσουμε και αγκαλιάσουμε τα δέντρα.Να τα μετρήσουμε,να τα συγκρίνουμε και να τα παρατηρήσουμε.
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018
"Η τελεία".Χρώματα, σχήματα,γραμμές.
Την ιδέα έδωσε και ξεκίνησε η καινούρια συνάδελφος κα Μίνα. Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού τα παιδιά δημιούργησαν την δική τους ιστορία.
Κι έφτιαξαν την δική τους διαδρομή.
Παιχνίδι με τελείες.Πολύχρωμες τελείες διασκορπίστηκαν στην τάξη και τα παιδιά έπρεπε να τις βρουν και να τις μαζέψουν.Δημιούργησαν στην συνέχεια χρωματικές παλέτες και τις αντιστοίχησαν σε πίνακες φτιαγμένους με τελείες (τεχνική πουαντιγισμού)
Ομαδική εργασία με το εξώφυλλο του παραμυθιού
ο πολύχρωμος και ξεχωριστός Έλμερ...
Ομαδική εργασία από το ολοήμερο τμήμα και την κ.Σοφία
Και από το τμήμα της κας Λένας
Στην δική μου τάξη ξεκινήσαμε με μια τελεία πριν διαβάσουμε το παραμύθι..Η τελεία μεγαλώνει και γίνεται κύκλος....
Μια τελεία μπορεί να γίνει και κύκλος.....
Μελετήσαμε τον Kandinsky και φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα
Χρώματα,σχήματα και γραμμές όπως ο Miro
Φτιάξαμε το πολύχρωμο κέικ που θυμίζει ουράνιο τόξο.....Ανακατέψαμε και ανακαλύψαμε χρώματα....
Και τέλος η δικιά μας ιστορία με πρωταγωνιστή μια θαλασσιά τελεία....
Και παιχνίδι με τις τελείες.....Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού και τέλος ομαδοποιήσεις ανά χρώμα.
Ανοιχτό φύλλο εργασίας...Ξεκίνα με μια τελεία και κάνε την δική σου διαδρομή....
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018
Η μάγισσα Άννα η Φαγάνα που τρώει γραμματάκια!!!
Καλή σχολική χρονιά!!!!Φέτος στο 2ο Νηπιαγωγείο Χρυσούπολης φοιτούν 85 παιδιά,από τα οποία περίπου μόνο 30 είναι νήπια!!!!!Έτσι θα πάμε αργά και σταθερά ακολουθώντας τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών μας και πολλες φορές δουλεύοντας σε δύο ταχύτητες!!!!!
Οι γονείς από την αρχή βρέθηκαν στο πλευρό μας και δραστηριοποιήθηκαν αμέσως...Βοήθησαν να φτιάξουμε το 4ο τμήμα,μας χάρισαν βιβλία,παζλ,χαλιά και το κυριότερο ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την αυλή μας!!!!Χιλια ευχαριστούμε και ευχόμαστε μια καλή συνεργασία όλη την χρονιά!!!!
Μετά την περίοδο προσαρμογής και γνωριμίας και το δέσιμο ομάδας ξεκινήσαμε δραστηριότητες με τα ονόματα των παιδιών.....
Στη μάγισσα Άννα Φαγάνα αρέσουν πολύ τα γραμματάκια....κυρίως τα αρχικά γραμματάκια....Τα τρώει όλα.....Έτσι έφαγε και τα δικά μας....
Γελάσαμε πολύ προσπαθώντας να προφέρουμε το όνομά μας χωρίς το αρχικό του....
Αφού την μαλώσαμε λιγάκι και μας είπε ότι δεν θα το ξανακάνει μας συμβούλεψε να ψαρέψουμε τα αρχικά μας.....Μόνο έτσι θα τα βρούμε.....Ένα μπαστούνι,ένας μαγνήτης και συδετήρες με τα γράμματά μας έγιναν ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι.....
Οι γονείς από την αρχή βρέθηκαν στο πλευρό μας και δραστηριοποιήθηκαν αμέσως...Βοήθησαν να φτιάξουμε το 4ο τμήμα,μας χάρισαν βιβλία,παζλ,χαλιά και το κυριότερο ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε την αυλή μας!!!!Χιλια ευχαριστούμε και ευχόμαστε μια καλή συνεργασία όλη την χρονιά!!!!
Μετά την περίοδο προσαρμογής και γνωριμίας και το δέσιμο ομάδας ξεκινήσαμε δραστηριότητες με τα ονόματα των παιδιών.....
Το παζλ της τάξης μας (ενίσχυση ομάδας).Το κομμάτι παζλ το βρήκα από τηνΤάνια Μάνεση.
Δραστηριότητες με τα ονόματα των παιδιών.
- Σακουλάκια με τα γράμματα του κάθε παιδιού σε καπάκια μπουκαλιών και οδηγίες για διάφορες δραστηριότητες και αξιοποίησή τους δόθηκαν στα παιδιά για το σπίτι.
- Ζωγραφίζω το όνομά μου με πολλά χρώματα,γραμμές,σχήματα.....
- Λέω συλλαβιστά το ονομά μου...Σε κάθε συλλαβή πηδάω και ένα στεφάνι...Στο στεφάνι που τελειώνω βάζω το ονομά μου.Στο τέλος παρατηρούμε πόσες συλλαβές έχουν τα ονοματά μας και κάνουμε ομαδοποιήσεις.
- Παιχνίδια για να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα....
Ψάχνω να βρω το αρχικό μου και παίζω με αυτό ακολουθώντας τις οδηγίες της κυρίας....
Ομαδοποιήση των αρχικών μας....Πόσα αρχικά γράμματα είναι ίδια;Ποια είναι περισσότερα και ποια λιγότερα;
Σε χαρτί του μέτρου χωρισμένο σε τετραγωνάκια τοποθετήσαμε τα αρχικά των παιδιών...Τα παιδιά έπρεπε να βρουν το αρχικό τους κάνοντας μια διαδρομή δική τους στην αρχή και σε δεύτερη φάση σύμφωνα με τις οδηγίες της κυρίας...(ένα βήμα μπροστά,δύο πίσω κ.λ.π)
Φιλοτεχνώ το αρχικό μου γράμμα.....
με την τεχνική του πουαντιγισμού (τελίτσες με μπατονέτα) και με την τεχνική του neo- pop artist Romero Britto
Ζωντανεύω το αρχικό μου γράμμα.....
Η μαγισσούλα Άννα Φαγάνα μας επισκέφτηκε τέλος στο σχολείο μας...Είναι φίλη με τον Ψάρη το ψάρι που έχασε το αρχικό του και έγινε Άρης....Μας είχε επισκεφτεί πριν 2 χρόνια....Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
Στη μάγισσα Άννα Φαγάνα αρέσουν πολύ τα γραμματάκια....κυρίως τα αρχικά γραμματάκια....Τα τρώει όλα.....Έτσι έφαγε και τα δικά μας....
Γελάσαμε πολύ προσπαθώντας να προφέρουμε το όνομά μας χωρίς το αρχικό του....
Αφού την μαλώσαμε λιγάκι και μας είπε ότι δεν θα το ξανακάνει μας συμβούλεψε να ψαρέψουμε τα αρχικά μας.....Μόνο έτσι θα τα βρούμε.....Ένα μπαστούνι,ένας μαγνήτης και συδετήρες με τα γράμματά μας έγιναν ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι.....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)