Αυτές τις μέρες το θέμα μας είναι ο χειμώνας....Ασχοληθήκαμε λοιπόν με το χιόνι και τους χιονάνθρωπους......
Έφερα στο σχολείο τα πολύ όμορφα χιονανθρωπάκια που είχα στολισμένα στο δέντρο!!!!!
Ώρα για μαθηματικά!!!!!
Τα μετρήσαμε και άλλαζα τις θέσεις...Διαπιστώσαμε ότι ο αριθμός παραμένει ο ίδιος άσχετα από την διάταξη των αντικειμένων...
Βάλαμε και τους αριθμούς,,,,
Φτιάξαμε μια ιστοριούλα με την μαμά που έχασε τα χιονανθρωπάκια της και τα έψαχνε στο δάσος, στο ποτάμι και σε άλλα μέρη.Ταυτόχρονα προσθέταμε σύμφωνα με την καρτέλα που τους είχα δώσει.....
Έφερα στο σχολείο τα πολύ όμορφα χιονανθρωπάκια που είχα στολισμένα στο δέντρο!!!!!
Ώρα για μαθηματικά!!!!!
Τα μετρήσαμε και άλλαζα τις θέσεις...Διαπιστώσαμε ότι ο αριθμός παραμένει ο ίδιος άσχετα από την διάταξη των αντικειμένων...
Βάλαμε και τους αριθμούς,,,,
Φτιάξαμε μια ιστοριούλα με την μαμά που έχασε τα χιονανθρωπάκια της και τα έψαχνε στο δάσος, στο ποτάμι και σε άλλα μέρη.Ταυτόχρονα προσθέταμε σύμφωνα με την καρτέλα που τους είχα δώσει.....
Η μαμά βρήκε το ένα χιονανθρωπάκι στο δάσος και το άλλο στο ποτάμι.Πόσα βρήκε?
Κοιτάζω την πρόσθεση βάζω τα χιονανθρωπάκια που δείχνουν οι αριθμοί και βρίσκω το αποτέλεσμα.Οι προσθέσεις ήταν μέχρι τον αριθμό 4 γιατί μέχρι αυτόν τον αριθμό έχουμε μάθει.
- Παίξαμε με τις κάρτες "Φτιάχνω τον χιονάνθρωπο" και τις βάλαμε σε διαδοχική σειρά και είπαμε την ιστορία....Προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε τις λέξεις "πρώτα, μετά, ύστερα,πριν"
- Πείραμα:Βάλαμε από την προηγούμενη μέρα 3 ποτηράκια με χυμό στην κατάψυξη...Τα ποτηράκια ήταν σε διαφορετικά χρώματα για τις ανάγκες του πειράματος...
- Τη άλλη μέρα τα τοποθετήσαμε σε 3 διαφορετικά σημεία του σχολείου...
Το ένα στο καλοριφέρ
Και το άλλο έξω από το σχολείο
Το άλλο μέσα στο σχολείο
Αρχίσαμε να κάνουμε υποθέσεις ποιο θα λιώσει πρώτο, ποιο δεύτερο και ποιο τελευταίο...όλοι συμφωνήσαν ότι πρώτο θα λιώσει αυτό που είναι πάνω στο καλοριφέρ.Για το δεύτερο και το τρίτο υπήρχαν κάποιες διαφωνίες....Οι πιο πολλοί προέβλεψαν ότι θα λιώσει δεύτερο αυτό που είναι μέσα στην τάξη και τελευταίο αυτό που είναι έξω....Ας γράψουμε τις προβλέψεις μας!!!
Μετά το φαγητό βγάλαμε τα συμπεράσματά μας.....
Ρίξαμε σε 3 κουπάκια πόση ποσότητα χυμού είχε λιώσει στο κάθε ποτηράκι τα μετρήσαμε και .....
- Παίξαμε με τις σύνθετες λέξεις με τη λέξη χιόνι με πολλούς τρόπους....
- Η κατασκευή μας.....
Και μια άλλη που είχε φτιάξει πέρυσι ο παιδικός και μου είχε αρέσει πολύ....Το σώμα είναι από αυγοθήκη...Τέλειο?
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΟΝΑΘΡΩΠΟΥΣ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία προσέγγιση, μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μου άρεσαν όλες οι δραστηριότητες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλεια!!!!! ειδικά τα μαθηματικά σας και η φυσική, καταπληκτικά!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικές οι προσθέσεις και οι κατασκευές. Υπέροχο και το τετράπτυχο του παραμυθιού. Έξυπνη ιδέα. Μπράβο, Μαρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΟΥΤΣΙΚΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΟΙ ΧΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΤΕΛΛΕΙΟΙ ΚΙ ΩΡΑΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ,,ΞΕΦΤΕΡΙΑ ΘΑ ΤΑΚΑΝΕΙΣ !!
ΜΑΡΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΩ???ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαιρετική προσέγγιση !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμαθηματικούλια πειράματα καταγραφές........σούπερ !!!
μπράβο Μαρία !!!!
Μπράβο σας!!!! πειράματα -καταγραφές -και τι δεν κάνατε !!!!! όλα τέλεια Μαράκι είσαι φοβερή!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία και ολοκληρωμένη προσέγγιση του θέματος Μαρία μου!!! Μπράβο σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ πολυ ωραία !!! Μπράβο σας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε από καρδιάς!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχη προσέγγιση! Ειδικά τα χιονανθρωπάκια σου τα λάτρεψα! Μου άρεσε πολύ και το φύλλο εργασίας για τον χιονάνθρωπο που δεν ήθελε να λιώσει, το οποίο και θα δανειστώ για την επόμενη βδομάδα (ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρια μουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!μου αρεσουν πολυ οι δραστηριοτητρες σου γιατι έχουν τα παντα...μαθηματικα, γλώσσα...δημιουργικότητα!!!!!!!!μπραβο σου!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιρήνη μου και Άννα μου χίλια ευχαριστώ!!!Καλή χρονιά!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή