Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!



Εχθές με πολύ μεγάλη χαρά πήρα ένα βραβειάκι από την αγαπημένη μου Διόνη και το εξαιρετικό blog της Της Τάξης και της Πράξης. Διόνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!
Με την σειρά μου θα δώσω κι εγώ τα δικά μου βραβειάκια...
Μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια blog συναδέλφων...Τα παρακολουθώ σχεδόν όλα, σχολιάζω και πραγματικά τις θαυμάζω πραγματικά...Θεωρώ το επάγγελμά μας πολύ δύσκολο και υπεύθυνο και πιστεύω ότι όλες κάθε μέρα δίνουμε και ένα κομματάκι από την ψυχή μας....Θα δώσω τα βραβειάκια μου σε blog που δεν έδωσα την προηγούμενη φορά....


 Σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Μαράκι μου γλυκό σ' ευχαριστώωωωωωω πολύυυυυυυυυυ για το βραβειάκι σου!!! Καταπληκτικά όσα γράφεις παραπάνω!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!ΤΙΜΗ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ Μαράκι μου!!!!! εύχομαι το υπέροχο ιστολογιό σου να ναι πάντα γεμάτο βραβειάκια!!!!!!! Καλή συνέχεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χίλια ευχαριστώ Μαρία μου! Με πρόλαβες, σκόπευα να σου στείλω κι εγώ αύριο βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή