Είχαμε μιλήσει για τον κύκλο και σειρά είχε τώρα το ορθογώνιο (από το σχήμα της Ελληνικής σημαίας) και μαζί με το ορθογώνιο μιλήσαμε και για το τετράγωνο, γιατί είναι δύο σχήματα που τα παιδιά συχνά μπερδεύουν.Από πέρυσι είχαμε φτιάξει τα σχήματα σαν ανθρωπάκια και τα είχαμε βαφτίσει και μάλιστα είχαμε φτιάξει ένα παραμύθι που λεγόταν "Η Σχηματοχώρα".
Πήραμε λοιπόν τα σχήματα που είχαμε στην τάξη μας και τα μελετήσαμε, κάναμε υποθέσεις, βγάλαμε συμπεράσματα...
- Το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο έχει τέσσερις πλευρές, δύο μεγάλες και δύο μικρές....
- Το τετράγωνο έχει και αυτό τέσσερις πλευρές αλλά αν τις μετρήσουμε είναι ίδιες....
Πως μπορούμε να τις μετρήσουμε;
- Με την παλάμη...
- Με το μέτρο....., δημιούργησα τεχνητή έλλειψη μέτρου και τους ζήτησα να σκεφτούν κάτι άλλο που να μοιάζει με μέτρο.Κορδόνι λοιπόν....
Τα κορδόνια δεν είναι ίδια, άρα είναι ορθογώνιο |
Έχει ίσες πλευρές άρα είναι τετράγωνο |
- Με αυτά τα τέσσερα ξύλα τι μπορούμε να φτιάξουμε τετράγωνο η ορθογώνιο;
- Ταξινόμηση ως προς το χρώμα
- Ταξινόμηση ως προς το μέγεθος
Και οι κατασκευές μας....ο κ. ορθογώνιος που τα παιδιά ξετρελάθηκαν μαζί του!
Τέλεια Μαρία!!!! Ωραίες δραστηριότητες και πολύ ωραίες δημιουργίες από τα παιδιά!!! Μπράβο σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Γιωτούλα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ένα ορθογώνιο βραβειάκι σε περιμένει !!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αγάπη από την Προσχολική Παρεούλα !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλειες δραστηριότητες μπράβο σας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ όλες τις εξαιρετικές συναδέλφους που λένε καλά πράγματα για το blogaki μου....Τιμή μου.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σας!!!!! Καταπληκτική δουλειά!!!!!! καλή συνέχεια!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σας βρήκα κι εγώ.! Πολύ όμορφες δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών υπέροχα! Καλή και δημιουργική συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία ένα ακόμα βραβείο για σένα & τις ωραίες ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας!!! Μπορείς να το πάρεις από http://titinasartroom.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7936.html
ΑπάντησηΔιαγραφή