Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΖΕΥΩ,ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ, ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΗ :ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Πριν από λίγες μέρες μας ήρθε ένα e mail από τον Δήμο μας για να συμμετάσχουν όλα τα σχολεία σε διαγωνισμό αφίσας για τη ανακύκλωση!Η καλύτερη αφίσα θα τυπωθεί στους κάδους ανακύκλωσης των σχολείων!Στην αρχή είπαμε να μην πάρουμε μέρος γιατί την άλλη εβδομάδα ετοιμάζουμε μια δράση όλα τα νηπιαγωγεία της περιοχής μας και δουλεύαμε πάνω σε αυτό.Η συνάδελφός μου όμως η Λίτσα το πήρε πιο ζεστά το θέμα και τελικά πήραμε μέρος στον διαγωνισμό!

  • Στο σχολείο διαβάσαμε κάποια βιβλία για την μόλυνση του περιβάλλοντος, μιλήσαμε για την ανακύκλωση, είδαμε εικόνες από το Internet,έτσι ώστε να δώσουμε το ερέθισμα στα παιδιά να φτιάξουν την αφίσα...Η αφίσα έγινε σε συνεργασία με το 2ο νηπιαγωγείο Χρυσούπολης με το οποίο συστεγαζόμαστε..
  • Το σύνθημά μας:
          ΜΑΖΕΥΩ,ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ, ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ                                        ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΗ





10 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία Μαράκι μου!!!!!!!!! Εύχομαι η αφίσα σας να κάνει το γύρω της πόλης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο σας, εξοχη η αφίσα...καλη επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρια μου πολυ καλη δουλεια!!!!Συγχαρητηρια σε σενα και στα παιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστουμε κοριτσια!!!Η αφίσα έγινε εξ ολοκλήρου από τα παιδιά και αυτό έχει σημασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Μαρία!!!!!! Εύχομαι να πάρετε το βραβείο για την αφίσα σας από την δημοτική αρχή της πόλης σας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή