Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Όπως ήταν φυσικό ακούσαμε πολλά τραγούδια για το Πολυτεχνείο αυτές τις μέρες...Αυτό όμως που αγάπησαν πιο πολύ από όλα ήταν το "τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο".Το βάζαμε και το ξαναβάζαμε μετά από απαίτηση της πλειοψηφίας...Άλλωστε τι δημοκρατία έχουμε....


Και βέβαια ήταν το θέμα της ομαδικής μας κατασκευής..
Τις ακτίνες του ήλιου τις φτιάξαμε με τις παλάμες των παιδιών γιατί τα παιδιά είναι ο ήλιος που φωτίζει την ζωή μας και η ελπίδα για το μέλλον...Στις καρδιές βάλαμε συνθήματα για το Πολυτεχνείο με απαίτηση των παιδιών γιατί "πολύ συγκινηθήκαμε κυρία...ράγισε η καρδιά μας....."

  Και βέβαια σε πρώτο πλάνο οι ελεύθερες ζωγραφιές των παιδιών που τις θεωρώ το πιο σημαντικό πράγμα από όλα γιατί εκεί καταλαβαίνεις τι μηνύματά εισέπραξαν τα παιδιά από όλα όσα κάνουμε στην τάξη.....








  •  Τα περιστέρια της ειρήνης με την τεχνική stensil


  • Και βέβαια οι ζωγραφιές της Ντενεκεδούπολης....(υπέροχες....)














Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!!!!

Άλλη μια γιορτή στην οποία καλούμαστε να διδάξουμε στα παιδιά έννοιες δύσκολες για την ηλικία τους όπως Δικτατορία, Δημοκρατία.Τα παιδιά κατανοούν πιο εύκολα όταν τους παρουσιάζεται κάτι με τρόπο βιωματικό αλλά και μέσα από τα παραμύθια και τις εικόνες...Έχοντας αυτά κατά νου προσπαθήσαμε να "αγγίξουμε" το θέμα με όσο πιο "απτό" τρόπο γίνεται.
  • Βοηθός μας τα βιβλία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό











  • Η βιωματική προσέγγιση ήταν να κάνουμε κι εμείς εκλογές στην τάξη.Την δραστηριότητα αυτή την είχαμε κάνει και πρόπερσι με μεγάλη επιτυχία με την Ντενεκεδούπολη. Φέτος η αφόρμηση ήρθε από το καταπληκτικό παραμύθι της Ζαραμπούκα "στο δάσος".
Οι υποψήφιοί μας ήταν οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας, ο ελέφαντας και η κουκουβάγια....όμως επειδή η ψηφοφορία θα ήταν άδικη (ως προς τον Ελέφαντα) ψηφίσαν όχι βάσει της ιστορίας αλλά ποιο ζώο προτιμούν πιο πολύ...(άλλωστε στο παραμύθι οι ελέφαντες βοηθούν στο να σωθεί το δάσος...)
Στήσαμε λοιπόν το παραβάν γιατί η ψήφος είναι πάντα μυστική......


Τα ψηφοδέλτιά μας ....

Τα παιδιά πηγαίναν στην εφορευτική επιτροπή με την ταυτότητά τους(χρησιμοποιήσαμε τις καρτέλες με τα ονόματά τους από τις γωνιές)
Μέλος της εφορευτικής δίνει το φάκελο και τα ψηφοδέλτια.....
Τα παιδιά ψηφίζουν...πολύ σκέψη έπεσε.....
Η κάλπη μας....
Τελειώνοντας υπέγραφαν στην ονομαστική κατάσταση που τους έδινε το άλλο μέλος της εφορευτικής επιτροπής και έπαιρναν πίσω την ταυτότητά τους...

Η κάλπη άνοιξε και......


Καταμέτρηση ψήφων

Και ο μεγάλος νικητής είναι η....ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ!!!Με μία μόνο ψήφο διαφορά!!!Έγινε σκληρή μάχη.....
Στο τέλος όλα τα παιδιά θέλανε να ζωγραφίσουν το παραμύθι...Και ιδού!

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Επιτέλους έβρεξε...Και ενώ είχαμε ξεκινήσει άλλο θέμα το σχολείο μας γέμισε με ομπρέλες, αδιάβροχα, γαλότσες και...νερά!Πως να μην μιλήσουμε για την βροχή και τον κύκλο του νερού;
  • Τα βιβλία που χρησιμοποιήσαμε...

  • Οι αφίσες μας


Τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τις ίδιες λέξεις στο κάτω κουτάκι



  • Το λογισμικό G Compris

Πολύ ωραία διαδραστική δραστηριότητα στον υπολογιστή όπου τα παιδιά με πατήματα του ποντικιού σηκώνουν τον ήλιο, δημιουργούν βροχή κ.τ.λ. Ο στόχος είναι να μπορέσει το πιγκουινάκι ο TUX να κάνει μπάνιο.Το παιδί πρέπει να ακολουθήσει μια ορισμένη σειρά για να τα καταφέρει...(ήλιος, σύννεφα, εργοστάσιο,βιολογικός καθαρισμός, στρόφιγγα νερού)
  • Ζωγραφική στο λογισμικό TUX PAINT

  • Τα τραγούδια μας
Η Συννεφούλα του Σαββόπουλου

Η βροχή...

Χατζηδάκης, Η βροχή....


  • Η ομαδική μας εργασία για τον κύκλο του νερού
  • Ατομική εργασία των παιδιών
  • Ζωγραφική στις ελεύθερες δραστηριότητες


  • Μιλήσαμε για το αδιάβροχο ύφασμα
Πως ντυνόμαστε όταν βρέχει;

  • Τα πειράματά μας
Τι γίνεται αν ρίξουμε νερό σε ένα πανί;

Τι γίνεται αν ρίξουμε νερό σε μια ομπρέλα ;
Τι γίνεται αν βάλουμε ένα πιάτο η ένα χαρτί πάνω σε νερό που βράζει;
  • Οι ομπρέλες μας