Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

ΤΡΙΓΩΝΟ ΟΠΩΣ...... ΤΡΙΓΩΝΟΨΑΡΟΥΛΗΣ


Για άλλο θέμα ξεκινήσαμε σήμερα....άλλο μας προέκυψε....όπως γίνεται πολύ συχνά στο νηπιαγωγείο καθώς πάντα αφουγκραζόμαστε τα θέλω και τις ανάγκες των παιδιών....Έτσι μετά από γενική απαίτηση διαβάσαμε τον τριγωνοψαρούλη από την βιβλιοθήκη μας.....


Ευκαιρία λοιπόν να κάνουμε το τέταρτο σχηματάκι μας το τρίγωνο.........
Πήρα λοιπόν τα γνωστά ξύλα μας και τους είπα να φτιάξουν ένα τρίγωνο
Δυσκολεύτηκε λίγο το Σοφάκι αλλά μετά από σκέψη και βοήθεια από τα άλλα παιδιά τα κατάφερε....
Φτιάξαμε το τρίγωνο με το σώμα μας....
Πήραμε όλα τα μαγνητικά σχήματα και ξεχωρίσαμε τα τρίγωνα.....


Ταξινόμηση ως προς το μέγεθος και καταμέτρηση.....




Ταξινόμηση ως προς το χρώμα και καταμέτρηση..

Οι τριγωνοψαρούληδες μας

Τεχνική με μελάνη. Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Τριγωνοψαρούλη με κηρομπογιά και μετά με πινέλο επικάλυψαν την ζωγραφιά με μελάνη αραιωμένη με νερό


Και το αποτέλεσμα....



Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ..... ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Όπως ήταν φυσικό ακούσαμε πολλά τραγούδια για το Πολυτεχνείο αυτές τις μέρες...Αυτό όμως που αγάπησαν πιο πολύ από όλα ήταν το "τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο".Το βάζαμε και το ξαναβάζαμε μετά από απαίτηση της πλειοψηφίας...Άλλωστε τι δημοκρατία έχουμε....


Και βέβαια ήταν το θέμα της ομαδικής μας κατασκευής..
Τις ακτίνες του ήλιου τις φτιάξαμε με τις παλάμες των παιδιών γιατί τα παιδιά είναι ο ήλιος που φωτίζει την ζωή μας και η ελπίδα για το μέλλον...Στις καρδιές βάλαμε συνθήματα για το Πολυτεχνείο με απαίτηση των παιδιών γιατί "πολύ συγκινηθήκαμε κυρία...ράγισε η καρδιά μας....."

  Και βέβαια σε πρώτο πλάνο οι ελεύθερες ζωγραφιές των παιδιών που τις θεωρώ το πιο σημαντικό πράγμα από όλα γιατί εκεί καταλαβαίνεις τι μηνύματά εισέπραξαν τα παιδιά από όλα όσα κάνουμε στην τάξη.....








  •  Τα περιστέρια της ειρήνης με την τεχνική stensil


  • Και βέβαια οι ζωγραφιές της Ντενεκεδούπολης....(υπέροχες....)














Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!!!!

Άλλη μια γιορτή στην οποία καλούμαστε να διδάξουμε στα παιδιά έννοιες δύσκολες για την ηλικία τους όπως Δικτατορία, Δημοκρατία.Τα παιδιά κατανοούν πιο εύκολα όταν τους παρουσιάζεται κάτι με τρόπο βιωματικό αλλά και μέσα από τα παραμύθια και τις εικόνες...Έχοντας αυτά κατά νου προσπαθήσαμε να "αγγίξουμε" το θέμα με όσο πιο "απτό" τρόπο γίνεται.
  • Βοηθός μας τα βιβλία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό











  • Η βιωματική προσέγγιση ήταν να κάνουμε κι εμείς εκλογές στην τάξη.Την δραστηριότητα αυτή την είχαμε κάνει και πρόπερσι με μεγάλη επιτυχία με την Ντενεκεδούπολη. Φέτος η αφόρμηση ήρθε από το καταπληκτικό παραμύθι της Ζαραμπούκα "στο δάσος".
Οι υποψήφιοί μας ήταν οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας, ο ελέφαντας και η κουκουβάγια....όμως επειδή η ψηφοφορία θα ήταν άδικη (ως προς τον Ελέφαντα) ψηφίσαν όχι βάσει της ιστορίας αλλά ποιο ζώο προτιμούν πιο πολύ...(άλλωστε στο παραμύθι οι ελέφαντες βοηθούν στο να σωθεί το δάσος...)
Στήσαμε λοιπόν το παραβάν γιατί η ψήφος είναι πάντα μυστική......


Τα ψηφοδέλτιά μας ....

Τα παιδιά πηγαίναν στην εφορευτική επιτροπή με την ταυτότητά τους(χρησιμοποιήσαμε τις καρτέλες με τα ονόματά τους από τις γωνιές)
Μέλος της εφορευτικής δίνει το φάκελο και τα ψηφοδέλτια.....
Τα παιδιά ψηφίζουν...πολύ σκέψη έπεσε.....
Η κάλπη μας....
Τελειώνοντας υπέγραφαν στην ονομαστική κατάσταση που τους έδινε το άλλο μέλος της εφορευτικής επιτροπής και έπαιρναν πίσω την ταυτότητά τους...

Η κάλπη άνοιξε και......


Καταμέτρηση ψήφων

Και ο μεγάλος νικητής είναι η....ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ!!!Με μία μόνο ψήφο διαφορά!!!Έγινε σκληρή μάχη.....
Στο τέλος όλα τα παιδιά θέλανε να ζωγραφίσουν το παραμύθι...Και ιδού!