Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ:ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ

Αυτές τις μέρες αφήσαμε για λίγο στην άκρη τις λουλουδοκαταστάσεις μας και τα ζουζουνίσματα για λίγο αργότερα για να ασχοληθούμε με το πρόγραμμα της κυκλοφοριακής αγωγής που το είχαμε αφήσει λίγο λόγω των τρεχόντων θεμάτων.....
  • Ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με τα σήματα....Έχουμε πολύ έντυπο υλικό από την τροχαία και ασχοληθήκαμε διαβάζοντας, μελετώντας και μαθαίνοντας κάποια βασικά σήματα....Μπορείτε να δείτε το υλικό μας από προηγούμενη ανάρτηση εδώ
Εντάξαμε τα σχήματα σε κατηγορίες ανάλογα με το χρώμα και το σχήμα τους
Τα σήματα που έχουν σχήμα τρίγωνο και είναι κόκκινα και κίτρινα σημαίνουν προσοχή- κίνδυνος


Οι στρογγυλές πινακίδες με άσπρο και μπλε χρώμα σημαίνουν επιτρέπεται- υποχρέωση


Οι στρογγυλές με άσπρο και κόκκινο ή σκέτο κόκκινο σημαίνει απαγορεύεται

Οι τετράγωνες μπλε πινακίδες μας δίνουν πληροφορίες


Φτιάξαμε λοιπόν τέτοιες ταμπέλες, τις αναγνωρίσαμε, τις ταξινομήσαμε ανά σχήμα και τις μετρήσαμε....




 Τα παιδιά έφτιαξαν σε ταμπελάκια τα βασικότερα σήματα και αφού τα χρησιμοποιήσαμε για την ταξινόμησή μας θα τα χρησιμοποιήσουμε και στη μακέτα μας.....

  • Δεν μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στον Σταμάτη και στον Γρηγόρη τα γνωστά φανάρια των πεζών....

     Οι κατασκευές και οι εργασίες μας.....



  • Μάθαμε πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στον δρόμο ως πεζοί αλλά και σαν συνοδηγοί.....Στο λεξιλόγιο μας μπήκαν καινούριες λέξεις όπως:Προτεραιότητα,διαβάσεις, πεζοφάναρο,πρόστιμο, ζώνη ασφαλείας,δίπλωμα...
Για να τα εμπεδώσουμε όλα αυτά παίξαμε πολλά βιωματικά παιχνίδια.Οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καλές γιατί τα παιδιά κινούνταν συνέχεια.Δεν μπορέσαμε να παίξουμε και στην αυλή γιατί είχε βρέξει και έξω ήταν βρεγμένα και δυστυχώς υπήρχε στενότητα χώρου.Καλό είναι τέτοια παιχνίδια να παίζονται στην αυλή.....
Δημιουργήσαμε μια διασταύρωση με κορίνες. Δύο παιδιά ήταν τα αυτοκίνητα.Τρέχανε χωρίς να ξέρουν ποιο θα σταματήσει πρώτο....Φυσικά συγκρούστηκαν πολλές φορές....

Μετά βάλαμε το σήμα stop.Τώρα ήταν λίγο καλύτερα...

Ύστερα μπήκαν τα φανάρια...
Ήρθαν και οι πεζοί που ήθελαν να περάσουν απέναντι...Εμφανίστηκαν και ο Γρηγόρης και ο Σταμάτης....

  • Με καρτέλες που δείχνουν την σωστή και την λάθος συμπεριφορά παίξαμε το σωστό και λάθος

  • Σήμερα είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο σχολείο μας!Ήρθαν δύο τροχονόμοι στο σχολείο μας, μας μίλησαν και μας έδειξαν πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα με πάρα πολύ παραστατικό τρόπο!Μάθαμε και είδαμε τόσα πράγματα!!!!







Για να τους ευχαριστήσουμε για την υπέροχη και επιμορφωτική μέρα που περάσαμε τους χαρίσαμε ένα άλμπουμ με ζωγραφιές μας!!!Ευχαριστούμε πολύ την Τροχαία Χρυσούπολης και τους δύο τροχονόμους για την πολύ ωραία ενημέρωση!!!!






12 σχόλια:

  1. Μπράβο σας, Μαράκι!!!!!! Πολύ ωραία προσέγγιση!!!!!!! Τρέχετε με χίλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία προσέγγιση Μαρία! Ξέρεις ότι κάνουμε το ίδιο θέμα και έχω πάρει πολλές ιδέες από σένα! Ευχαριστώ! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική η προσεγγιση σας Μαράκι!!!!!!!Μπράβο σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο βρε Μαρία! Πολύ καλή δουλειά! Φετος το φεστιβάλ μας έχει θέμα την κυκλοφοριακή αγωγη! Χρειάζομαι ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσια ευχαριστούμε!!!Η μια παίρνει ιδέές απο την αλλη!!!Το θεμα το εχω ξαναδουλέψει και έχω πολυ υλικό!!!Όποια θελει εδώ είμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβο μαρία...όμορφες δράσεις κι ακόμη δυναμικα ας τελειώνει η χρονια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μαράκι μου!!!!!!!!! Πολύ ωραίες όλες οι δραστηριότητές σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή