Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

"Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΟΜΠΡΕΛΑΣ" LAP-BOOK και ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ!!!

Το παραμύθι μας "Η περιπέτεια της κόκκινης ομπρέλας",εμπνευσμένο από τον συνεργατικό πίνακά μας με το νηπιαγωγείο του Πύργου, έγινε τόσο όμορφο που δεν θέλαμε να το αφήσουμε παραπονεμένο.......

  • Η Κατερίνα Παπαευθυμίου από το 5ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πύργου έφτιαξε ένα ωραίο επιτραπέζιο και θα το δώσουμε στο κάθε παιδί ξεχωριστά να το παίξει σπίτι του....



  • Κι ένα κουίζ για την ιστορία μας...Οι γονείς μπορούν να μπουν με τον παρακάτω σύνδεσμο και να παίξουν μαζί με τα παιδιά τους...Ο σύνδεσμος είναι
Μπαίνοντας θα ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:


πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, 
(όχι απαραίτητα τα αληθινά σας στοιχεία )
πάτε στη δεξιά πλευρά, εκεί που γράφει Register  και συμπληρώνετε:
π,χ Κατερίνα(First name-όνομα) –Παπά (Last name-επίθετο)-katpa(username-όνομα χρήστη)- 123456 (password- έναν κωδικό) και ξανά τον κωδικό (για επιβεβαίωση) και πατάτε Sign-Up 
στη συνέχεια πάτε δεξιά  στο Login και βάζετε
το  όνομα χρήστη (δλδ username),  τον κωδικό σας(δλδ το password) 
και πατάμε Login  το παιχνίδι ξεκινά !!!!

  •  Δημιουργήσαμε ένα lapbook για να ενθαρρύνουμε την συνεργασία και την εμπλοκή των γονιών στο έργο μας







  • Στο πρόγραμμα ζωγραφικής Tux paint τα παιδιά ξεκίνησαν να  ζωγραφίζουν την αγαπημένη τους σκηνή από την ιστορία μας.Ζωγράφισαν συνεργατικά σε ζευγάρια!






  • Δραματοποιήσαμε την ιστορία μας...













Μπορείτε να δείτε την δραματοποίησή μας σε αυτό το video..

Και κάποια επιπρόσθετα φύλλα εργασίας για τον πίνακά μας....









Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

eTwinning:"Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΟΜΠΡΕΛΑΣ.......Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ"

Αφού μιλήσαμε για τα στάδια πλοκής μιας ιστορίας και τα επεξεργαστήκαμε, δες εδώ την συγκεκριμένη ανάρτηση
και φτιάξαμε μόνοι μας μια ιστορία με αφορμή έναν χειμωνιάτικο πίνακα
δες εδώ
Ήρθε η κατάλληλη στιγμή να γράψουμε και την ιστορία του πίνακά μας σε συνεργασία με το 5ο Ολ. Νηπιαγωγείο Πύργου.
Το Νηπιαγωγείου Πύργου ανέλαβε να ξεκινήσει την ιστορία και να φτάσει μέχρι το στάδιο της πλοκής της ιστορίας και το δικό μας Νηπιαγωγείο να συνεχίσει την πλοκή και να δώσει την λύση.
Την ιστορία από το 5ο Ολ. Νηπιαγωγείο Πύργου θα την δείτε εδώ: 
                        Η περιπέτεια της κόκκινης ομπρέλας 

ή μπορείτε να μπείτε στο blog της Κατερίνας εδώ


Εμείς συνεχίσαμε την ιστορία και δώσαμε την λύση...Την συνέχεια της ιστορίας που φτιάξαμε εμείς μπορείτε να την δείτε εδώ

Ολοκληρωμένη την ιστορία μπορείτε να την δείτε από το: http://issuu.com/mariagianniki/docs/__-__________________-______-______ 

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ !!!!!

Αφού μάθαμε τα στάδια πλοκής μιας ιστορίας με αφορμή το βιβλίο της κυρά Καλής και γίναμε και εικονογράφοι, καιρός να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπάνω και να γίνουμε και συγγραφείς.Μία προθέρμανση για την ιστορία που θα φτιάξουμε τον άλλον μήνα πάνω στον πίνακά μας στο πρόγραμμά μας eTwinning.....
Με αφορμή το θέμα του χειμώνα που ασχολούμαστε αυτόν τον καιρό και μιλώντας για το αγαπημένο θέμα των παιδιών, τον χιονάνθρωπο,ψάξαμε με τα παιδιά στο διαδίκτυο πίνακες με χιονάνθρωπους.Τα παιδιά διάλεξαν αυτόν που τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση και τον εκτυπώσαμε.
Τον πίνακα τον βρήκαμε από εδώ
Με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου τα παιδιά περιέγραψαν τον πίνακα, μίλησαν για τα συναισθήματα που τους δημιουργεί, μέτρησαν πόσα άτομα και ζώα απεικονίζει, βρήκαν την εποχή και γενικά ανέπτυξαν την προφορική καλλιέργεια του λόγου τους.
Ακολουθώντας τα βήματα της πλοκής μιας ιστορίας καταγράψαμε την πρώτη μέρα μια ιδεοθύελλα των παιδιών σε μεγάλο χαρτόνι.
Στη συνέχεια με βοηθό μας τον παραπάνω πίνακα τα παιδιά ανέπτυξαν περισσότερο τις ιδέες τους και έφτιαξαν την ιστορία τους.Την εικονογράφησαν και έτοιμη!!!!!





Μπορείτε να δείτε την ιστορία σε e-book  στο πρόγραμμα issuu



Για καλύτερη εμπέδωση του πίνακα προχωρήσαμε και σε άλλες δραστηριότητες...Σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας έφτιαξα 2 φύλλα εργασίας.
Στο πρώτο απομόνωσα τον χιονάνθρωπο και ζήτησα από τα παιδιά να ζωγραφίσουν γύρω του ότι ήθελαν και να φτιάξουν την δική τους μικρή ιστορία....





Στο δεύτερο φύλλο εργασίας απομόνωσα κάποια κομμάτια του πίνακα και τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τα κομμάτια στην σωστή θέση στον πίνακα!





Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις αγαπημένες συναδέλφους Κατερίνα Παπαευθυμίου και Καλλιόπη Παπουτσάκη για τις ιδέες που πήρα....