Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!

Εχθές είχα πει ότι η ανάρτηση μου θα ήταν η τελευταία για το Πάσχα, μας προέκυψε όμως μια κατασκευή που λάτρεψα, κι εγώ και τα παιδιά και είπα να σας την δείξω!!!!!!Τελευταία μέρα σήμερα και είχα προγραμματίσει μια και θα δούλευα ολοήμερο, να είμαστε χαλαρά χωρίς κατασκευές και άλλα τέτοια ...Το πρωί όμως έπεσε το μάτι μου σε μια κατασκευή, μια κάρτα pop art τρισδιάστατη από το αγαπημένο μου Blog Los Ninos  και μου άρεσε πολύ..Έτσι σκέφτηκα να απασχοληθούμε δημιουργικά και ευχάριστα τις τελευταίες ώρες πριν το Πάσχα!!!Να τη λοιπόν....



Τις βάλαμε λοιπόν μαζί με τα καλαθάκια και τα δώσαμε στα παιδιά... 


  • θέλαμε να κάνουμε και αυγουλομαχίες αλλά τα πλαστικά κουταλάκια μας τελείωσαν γιατί ένα παιδάκι είχε σήμερα γενέθλια!Δεν πειράζει !Του χρόνου!Τουλάχιστον γλυκαθήκαμε!!!!
  • Γι αυτό παίξαμε ένα παιχνίδι με μια κότα , τα αυγουλάκια της και τα κοτοπουλάκια της...Η κοτούλα γέννησε 10 αβγουλάκια, τα κλώσησε και βγήκαν 10 κοτοπουλάκια...Αν το ένα φύγει πόσα είναι τα περισσότερα,τα αβγουλάκια η τα κοτοπουλάκια;Παίξαμε με τις έννοιες τόσα όσα,λιγότερα, περισσότερα κ.λ.π


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 σχόλια:

  1. Δεν άντεξες τελευταία μέρα, ε;;;; Ωραία η καρτούλα σας και τα παιχνίδια σας!!!!! Καλή ξεκούραση και Καλό Πάσχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια !!!!
    Καλό Πάσχα Μαρία μου, να περάσεις όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη καρτούλα! Ωραίες ιδέες!!! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φοβερή δουλειά, πάντα ακούραστη!! ένα βραβειάκι σε περιμένει στο nipiagogiosi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή